25 Şubat 2009 Çarşamba

RECEP İVEDİK 2...

Dün akşam Recep İvedik 2'ye gittik.Çok güldüm.Fakat babaannenin oyunculuğunu çok beğenmedim. Babaanneye gereksiz çok küfür ettirtmişler dozu kaçmış bence. Şahan ise recep ivedik rolünde yine çok başarılı.
Filmin Konusu:Recep İvedik 2′de, Recep bu sefer İstanbul’u birbirine katıyor. Recep’in tek akrabası, kendisi gibi kıllı ve oldukça yaşlı babannesidir. Babaanne Recep’in yaşadığı sarhoş aylak hayatı bırakıp adam olmasını ister. Recep İvedik 2, babannesinin istekleri doğrultusunda Recep’in adam olma gayretlerini anlatıyor.

5 yorum:

AskinAy dedi ki...

dilerimki benimde gülerek izleme firsatm olur:)

zehra dedi ki...

kesınlıkle cok komık bır fılmı bende cok eglendım:)

ENERJİ dedi ki...

Aşkınay,inşallah.Gülmeme imkanın yok:))))

Şekerci Butik dedi ki...

:)))))) ben peşin peşin gülüyorum...

sevgiler canım,

ENERJİ dedi ki...

Zehra,evt komikti çok:))
...........................
Metehanın annesi,gül güll:))