27 Şubat 2009 Cuma


Bugün parkta bu minik uğur böceğiyle karşılaştım.Ve sonra dedim ki kendime sen bugün bir haber alıcaksın.Eve bir geldim postacı bu güzel zarfı uzattı bana...Bayıldım ben bunlara.Harikalar.Ellerine sağlık smilenam çok teşekkür ederim canım.İçten mektubun içinde sağol...
Ben de sana bir şiir yazdım.Kabul edersen eğer;
Samimi ve özel bir insandır kendisi...
Elleri sihirli sanki...
Muhteşem kalbi ve güzelliğiyle...
Rengarenk esintisiyle...
Aklımla,gönlümle kabul ettiğim harika kadın...İyi ki varsın:))Hayatımdasın:))

7 yorum:

zehra dedi ki...

ne güzel ne samımı olmus
yuregınıze saglık

Moonish (moonsun) dedi ki...

Harikaaaa :) Sevgili Enerjim, Smilenam cok tatli degil mi :)) Bak ugur bocegi olmus her yer :))

ENERJİ dedi ki...

Zehra,sağol:))
..........................
Moonsun,evt çok tatlı çok içten.İyi bir insan:)evt bana uğur getiricek:))

AskinAy dedi ki...

ugur böcekleri cok sirin olmus emegine saglik smilenamin sagolsun seninde gönlüne saglik aynen katilabilecegim sekilde cok güzel bir siir,ve iyiki sende varsin ki gönlünce güzel olanlari yansitiyorsun bizlere öpüyorum seni sevgilerimle..

ENERJİ dedi ki...

Aşkınay,evt çok güzeller.Ben de öptüm çok sağol güzel düşüncelerin için:))

SMİLENA dedi ki...

CANIM NEKADAR DUYGULANDIRDIN BENİ SEN.AY ÇOK GÜZEL YAZMIŞ BENİM BİRİCİK ARKADAŞIM.İNAN Kİ SÖZ BULAMIYORUM.DİLERİM UĞUR BÖCEĞİ SANA ŞANS GETİRİR.O GÜZEL YÜREĞİNDEN NE GÜZEL SÖZLER ÇIKMIŞ.
SENİ SEVİYORUM...

ENERJİ dedi ki...

Smilena,yazana değil bana bu ilhamı verene bakmak lazım.Ben de seni seviyorum.Canım arkadaşım:))Çok sağol:))