29 Aralık 2008 Pazartesi

BİR KUŞ TUT İÇİNDEN...

BİR KUŞ TUT İÇİNDEN
-Bir sayı tut içinden. -Tuttum. -İkiyle çarp. Onbeş ekle.Sonra ikiye böl.Tuttuğun sayıyı çıkar bu sayıdan.Yedibuçuk kalır geriye.Yedibuçuğu al, dondurmacıya git.Vişneli bir dondurma ısmarla kendine. -Bir renk tut içinden. -Tuttum. -İçindeki resmin gökyüzünü boya tuttuğun o renkle.Sonra içine doğru eğil ve boyadığın resmi izle. -Bir tren tut içinden. -Tuttum. -Bin o trene.Tren ağır ağır ayrılsın içindeki istasyondan.Sonra pencereye çık. Ağaçlar, evler ve direkler akıp gitsinler önünden. -Bir sokak tut içinden. -Tuttum. -Bahçeli evler olsun tuttuğun sokakta.bahçelerde ağaçlar olsun, ağaçların dallarında kuşlar.....Kuşların ötüşünde bir şarkı.... Şarkıda bir şenlik!... -Bir çiçek tut içinden. -Tuttum. -Akşam sefası mı? -Nasıl bildin? -Bir mevsim tut içinden. -Tuttum. -Tuhaf bir mevsim olsun. Bir yanımızda kar yağsın, bir tarafımızda güneş açsın.Bir yanınımzdaki ağaç yapraklarını döksün, bir yanımızdaki ağaç çiçek açsınLeylekler hem gitsin, hem gelsin.Ah diyelim biz, bu kaçıncı mevsim? -Bir yıldız tut içinden. -Tuttum. -Bir yıldız daha tut içinden .Sonra bir yıldız daha.İçindeki yıldızlar çok olursa, ipil ipil aydınlık olur için. -Bir kuş tut içinden. -...........uçuyor, TUTAMIYORUM!
Kaynak(Alıntı...Yazar:Burhan Eren...Deneme...Yıldızlı Atlas kitabı...)

Hiç yorum yok: