10 Eylül 2008 Çarşamba

SOBELENDİM:)))

http://www.cocuklacocuk.com/ Sobelemiş beni...İlk kez ebe oldum:))Ve yanıtlıyorum sobenizi...:))

1- Blog yazmaya ilk defa nasıl başladınız ?Geçen sene Ağustos ayında başladım...Oğlumu büyütürken,hayatı severken,pozitifliği paylaşmak istedim... Kuzenimin ve Nilüferin(Nilüferin şekerleri) desteğini unutamam...Onlara tekrardan çok teşekkür ederim...

2- Blog yazılarınızın belli bir çizgide olması için çaba gösteriyormusunuz ?

Evet göstermeye çalışıyorum.Hayatta yaşadığımız ve karşılaştığımız bildiğimiz şeyleri yazıyorum aslında...Hayata olumlu yönleriyle bakmak gerekir diye düşünüyorum.

3- Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormusunuz ?

Etmiyorum.Genelde Anıl uyuyunca yazmaya çalışıyorum...

4- Blog yazmak sizin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladımı ?

Asla benim için her zaman eğlenceli.Yoksa yazmam...Hayatı yazıyorum aslında.Hiç bir zorunluluğum yok...

5- Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksiniz ?

Uzun bir süre yazmak istiyorum.Anıl büyüyüpte öğütleri okuyup uygulayıncaya dek...Sevgiler...

Sıra geldi ebelemeye;http://moonsun11.blogspot.com/ ve http://isitmekaybi.blogspot.com/,...

3 yorum:

Delfina ; dedi ki...

İyi ki girdin blog alemine enerjicim,yazdığın minik notlar hep düşündürücü,hep anlamlı.

Bu oyun ilk çıktığında sobelenmiştim, yanıtlarımı okumak istersen ;
Blogun Hayatımızdaki Yeri

Sevgiler,

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne güzel ya ilk kez ebelediğimiz için mutlu olduk. Bize verdiğin pozitif enerji için de sağol

ENERJİ dedi ki...

İşitme kaybı,Beğenmene çok sevindim...Çok teşekkürler yanıtlar için:))
...................................
Çocukla çocuk,evet hakkaten iyi oldu.Ben teşekkür ederim takip ettiğiniz için.Sevgiler:))