22 Mayıs 2009 Cuma

MANİLER...

Bostanlarda fasulye Anam gitti gezmeye

Ben anamdan örendim

İnce boncuk çizmeye

Koyunum var karaman

Gaybolursa araman

Ben bir reçber kızıyım

Şehirliye yaraman
........................................

Tut yedim duttu beni

Yârim unuttu beni

Yarı yola varmadan

Hıçkırık tuttu beni

.......................

Çaya indim taş buldum

Yüzüğüme kaş buldum

Neredeydin la sürgün

Yanıma yoldaş buldum

Arabası kirenden

Mendil sallar trenden

Abenim nazlı yarim

Nasıl ayrıldın benden


3 yorum:

purplelife dedi ki...

Puhahah nerden buldun kız bunu

En çok -Nerdeydin la sürgün -hoşuma getti:)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzeldi yaaaaa!
Bayılırım manilere.
Hatta bazen bende uydurur altına imza fadima diyede espiri yaparım.
Sevgiler.
Hayırlı cumalar.

ENERJİ dedi ki...

Purplelife,ben bulurum şekerim:))
...................................
Şanslı;ben de özlemişim.Gülelim diye paylaştım.