9 Aralık 2010 Perşembe

Ders çalışma hallerimiz...

Bu ara derslerden koptuk yine.
Ortam değiştirelim.Değişiklik iyi gelir dedim.
Mutlu&mesut olsun istedim.
Mutfağa yanaştık sonra.Malum anılın en sevdiği mekan.
(Olur mu demeyin.Oluyor vallahi.Çaresizlik...)
Anıl hecele.Iııı,tttııı,dııı...Yaz çocuğum kalemmmmmmmm.....
Anne karnım ağrıyor:(
Anne,tuvaletim geldi,
Anne susadım....
Bahaneler bitmedi,bitmiyor:(
Ortam mortam işe yaramadı:(
Sabır totoşşş(Aynaya bir baktım saç&baş dağılmışım.)
Not:Anılın resmine bakın.Benim halime gülüyor:(Öhööö:(

4 yorum:

purplelife dedi ki...

Ben olsam yapardı paşa paşa ödevini...

ENERJİ dedi ki...

Purplelife,hiç sanmam kopmuş durumda.Dün arkadaşlarıda biz'de olunca şımardı.

purplelife dedi ki...

Evet haklısın belli bir yaşa kadar disiplin olmayınca bundan sonrası zor elbet.
umarım kısa sürede derslerine önem verir seni de üzmez.

ENERJİ dedi ki...

Purplelife,evet canım.Çok zor çocuk yetiştirmek.Anne olunca daha farklı duygular yaşıyorsun.Disiplin vs.uygulayamıyorsun.İnşallah ben Anıla güveniyorum.