7 Aralık 2010 Salı

BAKLA FAVA...

Fava benim son derece beğendiğim,özellikle balığın yanında olmazsa olmazlarım arasında yer alan meze tipinde yemektir.Doyurucu olur.
Sizinle de tarifini paylaşmak istedim.
MALZEMELER:2 Su bardağı iç bakla,1 büyük soğan,1 su bardağı su,biraz tuz,zeytinyağı,limon,dere otu.(Düdüklü kullandığım için suyunu az koydum.)
YAPILIŞI:Baklaları ve soğanı 15dk.düdüklüde haşlayın.Soğuyunca robota koyun.İçine bir miktar tuz ekleyin.İyice ezilsin.Bir kaba alıp,dilimleyin.Buzdolabında soğutun.Servis yaparken üzerine zeytinyağı,limon,dereotu koyun.Afiyet olsun:))

7 yorum:

SMİLENA dedi ki...

süper bir meze olmuş.ellerine sağlık.bunun nuhutlusunu çok severim.denemedim ama denemekte yarar var.
sevgilerle

ENERJİ dedi ki...

Smilena,evet canım öyle oldu.Sağol.Ben de nohutlusunu denemedim:(Denemek lazım.Sağol:))

nergisce dedi ki...

baklayi seven iri olarak biri yapsada yesek diyorum:)

purplelife dedi ki...

Sevemedim ben bu yemeği nedense...

ENERJİ dedi ki...

Nergisce,tamam ben sana yapayım o zaman:)
.........................
Purplelife,ya...Ben sana sevdireyim mi?

purplelife dedi ki...

Olmuyor bebişim bunu sevemedim bir de kerevizi, karnıbahar:)

ENERJİ dedi ki...

Purplelife,offf.Çaktırmadan yedirsem sana?