12 Kasım 2009 Perşembe

Evet bugün okuldan ilk şikayetimizi almış bulunuyoruz.
Öğretmen kenarıya çekti dün beni...Hadi hayırlısı dedim içimden...
Oğlunuz aşk yaşıyor galiba.Nasıl yani anlamadım?hı ne uff...
Evet yanlış duymadınız benim bu çapkın oğlum bazı şeylere erken başlamış...
Kızın yanağını sıkmalar,yere yatırmalar,peşinden koşup ismini sayıklamalar...
ve en önemliside dudaklarına yapışıp öpmeler....
Vay anam vay dedim...Ne yapıcam ben şimdi.?:=(?Fikri olan???

7 yorum:

purplelife dedi ki...

Ohaaaaaaaa lannn
tamam aşk yaşar da öpmeler falan ne ayak abijimmm. Allah kızlarımızı Anıl capkınından korusun hehehehe

Flame dedi ki...

Çapkın demek :p
Benim oğlumun bu taraklarda bezi yok henüz :D

ŞANSLI dedi ki...

Anıl'a o kadarda yüklemeyelim arkadaşlar:))))Annesi onunla konuşur.
Hayırlı ve kolay bir hafta sonu seninle olsun canım...

Cocukla Cocuk dedi ki...

çapkınlık böyle başlıyor demek:)) biz daha görmedik bizimkilerde, kolay gelsin canım:))

Birileri anlatsın dedi ki...

Küçüklerin aşkı daha saf ve temiz oluyor, içi dışı bir... he he neler diyorum ben böyle...

Geçer annesi geçer, benim yeğende 2.ye gidiyor o da aşık olmuş sürekli annesine anlatıyormuş, ablamda ne yapacağını bilemez durumda.

Pırıltılı cadı dedi ki...

bızım anıl epey hızlı cıkmıs annesı:))
bılmemkı ne yapsak, ılgısını baska yone cekmek gerek sanırım.. :) vay capkın vayy:)

ENERJİ dedi ki...

Aynen öyle yandım ben:(