5 Ocak 2008 Cumartesi

BEKLENEN MEKTUP:))

Zil çaldı.Ve postacı yurtdışından mektubunuz var posta kutunuza bırakıyorum hemen alın dedi.Beklediğim mektup gelmişti.Sevinçten dilim dışarda koşa koşa indim ve hemen aldım mektubumu.Evet hızla açtım ve süper bir kartla karşılaştım.
Uzaklardan çok uzaklardan Miami'den sevgi dolu,ışığı olan Moonsun göndermişti.Çok teşekkür ederim.Ellerine sağlık çok beğendim.Kendisi çok yakın zamanda kartlarla ilgili bir site açıyor.Beğendiğiniz kartları bu siteden satın alabileceksiniz.Ama siz şimdiden o güzel sayfasına tıklayın bence...Işığını görmek için buyrun burda:
http://moonsun11.blogspot.com/
Sevgili Moonsun bende bu coşkuyla sana bir şiir yazdım.Umarım beğenirsin...
Ay ışığı gibi aydınlık,ve gizemli
Yaşamın içinden birisi kendisi
Su gibi duru ve asil
Uzaklardan bir tılsımla gelen
Nadide bir kelebek sanki...





6 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ahhh sevgili Enerji nasil mutlu oldum anlatamam sana :)) Kartim gelmedi diye az once sana yeni bir kart yazmistim, sans diye ben buna derim, bu seferki karti kendim yapmamistim ama hosuna gidecegini dusundugum guzel bir kartti, en kisa surede sana onu da gonderecegim oyleyse :))
Bu arada ben adimi o kadar gizlemistim sevgili Enerji ama sen bana yine de "moonsun" dersen sevinirim :))
Siir icin cok tesekkur ederim, cok incesin, ayy utandim simdi :))
Sen de bana ne zaman istersen yazabilirsin biliyorum biraz gec oluyor ama mutlaka cevap veririm:))

Adres degisikligi ile ilgili mailimi gondermistim sanirim sana da :)) Ismimin sonundaki soyismi kullanmiyorum artik, ufacik bir hatirlatma, oyle yazarsan mektuplar gelmeyecek bana :))

Sevgili Enerji hem kendi adima hem de senin adina inanilmaz mutlu oldum, seni coook seviyorum :))

Miami'den kucak dolusu sevgilerimle :))
Moonsun :))

ENERJİ dedi ki...

Moonsun tekrardan çok teşekkürler.Şiiri beğendiğine sevindim.Adresle ilgili mailini aldım.Bende Seni seviyorum canım.MUCK:))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevgili Enerji :) ben yazdigin siire bayildim, ve hemen esime gosterdim :)) Bu zarif davranisin icin cok tesekkur ediyoruz ve sana kucak dolusu sevgiler gonderiyorum tekrar :)) Diger karti da en kisa zamanda gonderecegim sana :))

ENERJİ dedi ki...

Moonsuncum şiirimi beğendiğine sevindim.Rica ederim.İçimden geldi...Canım sağol ya.Kart bahanesiyle yazışmaya başlıyoruz galiba ne güzell:))

Ömür Yılmaz dedi ki...

moonsun herkeze kart atıyo bende istiyom, bnde istiyom, eda'ya atmış enerjiye atmış :) eda yakınım olur selam yollasam banada kart atarmısın :)

ENERJİ dedi ki...

Eylemsel yaşam tarzı hoşgeldin.Moonsuna söyleyelim sanada bi kart atsın....