3 Kasım 2011 Perşembe

AŞK...



Aşk her yaşta güzel.Aşk yaşı 8'lere inmiş.
Bugünlerde pek bir neşelisin.Aşkktan ötürü eminim.
Canım oğlum,erken yakalamış Aşk seni.
Kızın ismini sayıklamalar,onunla evleniceğim demeler,daha birsürü hayaller...
Kızın dün doğumgünüydü.Anılcığım pırlanta yüzük siparişi verdi bana.
Nasıl yani?dedim0)
Yanında'da tavşan alıcakmışım.Neden tavşan diye sorduğumda ise:(Anne sen bilmiyormusun kızlar Tavşanları çok sever yanıtını aldım.)Pes diyorum.
Tavşan tamamda pırlantayı evlenme teklif ederken alsak olmazmı?dedim.
Cık dedi.Mık dedi.İlla yüzük'de alınacak diye tutturdu.
Sınıfta 5 kişi aynı kıza aşıklar ve hepsi pırlanta yüzük alıcakmış.
Kızımız istemiş meğerse:))
Neyse düştük pırlanta peşine!!!

4 yorum:

purplelife dedi ki...

Anıl'ın bu halini görmem lazım:)

pelinpembesi dedi ki...

bu çocuklar bi alem :)))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

:)))Sana kolay gelsin...İşin çok:)))
Mutlu bayramlar:)

ENERJİ dedi ki...

Purplelife,gördün ya Beren diyor her daim)
...............................
Buket,bence de:))
.............................
Gönül çelen,evet haklısın işim çok:(
Senin'de geçmiş bayramını kutlarım)