18 Temmuz 2011 Pazartesi

AFFETME ÇALIŞMASI...

Olumsuz herşeyi serbest bırakalım...
Bir kağıda;
Ben şu anda ....................... durumumu kabul ediyorum.
Yaşadığım her şeyi sevgiye dönüştürmeye niyet ettim.
Yazıyor ve sonra bu kağıdı yakıyoruz!
Ya da affedemediğimiz kişi için;Ben seni affediyor ve serbest bırakıyorum!
Lütfen sende beni Affet ve serbest bırak!Ve yazdığınız kağıdı yakıyorsunuz.
Hatta kağıt yanarken gözlemleyebilirsiniz çabuk mu yandı zor mu yandı nasıl bir şekil aldı kalbiniz kabullenmekte zorlanıyorsa tekrar tekrar yazın ve yakın. Ta ki bilinç altınızı buna ikna edene kadar bu uygulamayı devam ettirin.
Bir süre sonra bir bakıcaksınız o kişi sizin için hiç bir şey ifade etmiyor. Gerçekten!
çöpe atmak yırtmak yok... Çünkü o zaman o enerjinin yaşamasına izin verirsiniz...Direk yakıyor kaybolduğunu gözlerinizle görüyorsunuz...
Ve gün boyu şu olumlamayı yapıyorsunuz!
"İçimde direnç gösteren kalıpları sadece kurtulunması gereken şeyler olarak görüyorum. Sağlıklı ve özgür olmayı seçiyorum."

Hiç yorum yok: