14 Ekim 2009 Çarşamba

MİMLENDİM:)

Sevgili arkadaşım;Tasarımda bugün beni mimlemiş:)Sorular ve cevaplar aşağıda...
1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
Papatya,kasım patı,kır çiçeği.
2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?
Ailemle birlikte sahil kasabasında yaşamak ve yaşlanmak.

Pozitif enerji merkezi açmak.
3-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz??
En sevdiğim huyum olaylara pozitif bakabilmem.

Sevmediğim huyum açık sözlü olmam(Bazen insanlar yanlış anlayabiliyorlar.)
4-Gıcık olduğunuz 3 hareket;
Yalancılık,dedikodu,huysuzluk.

5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğünüz olay?
Çok şükür öyle bir gün yaşamadım.Umarım yaşamam.

Cevaplamak isteyen arkadaşlarıma gönderiyorum bu mimi:))Sevgiler:))

2 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım teşekkür ederim çok samimi cevaplar vermişsin.Allah sana ve ailene kara günler yaşatmasın tatlım.
Sevgiler...

ENERJİ dedi ki...

Şanslı,rica ederim.Amin hiçbirimize yaşatmasın canım:)