5 Eylül 2009 Cumartesi

ŞİMDİ SIRA SİZ DE...


Yüreği güzel arkadaşımın sayfasından öğrendim bu haberi.
Ve nasıl destek olabilirim diye düşündüm.
Behçet Uz Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Onkoloji kliniğinde yatan ve tedavileri süren miniklerimiz için siz 'de
küçük bir sevinç yaşatmak istermisiniz?
Şimdi sıra sizde...
Ben bugün anılın oynamadığı oyuncaklarını ayırdım.
Ve defalarca okuduğumuz kitapları...
En kısa zamanda gidip götüreceğim bu oyuncakları.
Destek olmak isterseniz;
Adres:Behçet Uz Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Alsancak/İZMİR
Tel: 0554 907 72 65

5 yorum:

SMİLENA dedi ki...

canım çok iyi etmişsin.bizde bursadaki onkoloji hastanesiyle görüşme halindeyiz.bir tanıdık hemşire arkadaşım var ondan detaylı bilgi alınca bende ziyaret edeceğim....
güzel yüreklim bu arada paketin geldi.ya sen ne özel bir insansın.harika şeyler göndermişsin.meleğimi hemen taktım.hep elim ordaydı kaybolmasın diye...
seni çok seviyorum canım arkadaşım...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım benim paylaşımın için teşekkürler.Ne kadar iyi yapmışsın.
Sevgiyle kal...

ENERJİ dedi ki...

Smilenam,ne güzell:))Güle güle kullan.Ben de seni çok seviyorum canım.
.................................
Şanslı,sağol.Sen de sevgiyle kal:)

Unknown dedi ki...

duyarlılığınız ve duyurunuz için teşekkür ederim. ben burhaniyede oturuyorum. küçük yerlerde bu tür etkinliklere ulaşmak biraz daha zor..ama verdiğiniz adrese postayla ulaşmaya çalışacağım..tekrar teşekkürler

ENERJİ dedi ki...

Yasemin,rica ederim:))Sevgiler:))