31 Ekim 2008 Cuma

SEVGİ DERSİ...

Küçük oğlumuz annesine geldi ve ona elindeki kağıdı uzattı. Annesi ellerini önlüğüne kuruladıktan sonra kağıdı okumaya başladı:Çimleri biçtiğim için 5 dolar.Bu hafta odamı temizlediğim için 1 dolar.Alışverişe gittiğim için 50 sent.Küçük kardeşime baktığım için 25 sent.Çöpü döktüğüm için 1 dolar.İyi bir karne getirdiğim için 5 dolar.Bahçeyi temizlediğim için 2 dolar.Toplam borç: 14 dolar 75 sentAnnesi umutla kendisini süzen oğlumuza baktı. Eline bir kalem aldı, kağıdın arka yüzünü çevirdi ve şunları yazdı:Seni dokuz ay karnımda taşıdım Bedava,Hasta olduğunda başını bekledim, elimden geleni yaptım, Bedava,Senin için dua ettimYıllar boyu değişik nedenlerle senin için gözyaşı döktüm Bedava,Senin için geceler boyu kaygı duyup, uykusuz kaldım Bedava,Oyuncaklarını topladım, yemeğini hazırladım, giysilerini yıkadım, ütüledim Bedava,Ve oğlum bunların hepsini topladığın zaman gerçeksevginin bedelinin olmadığını görürsün Bedavadır çünkü.Oğlumuz annesinin yazdıkların okuyunca gözleri doldu. Annesine baktı ve “Anneciğim, seni seviyorum.” Dedi.Sonra annesinin elinden kalemi aldı ve kağıda büyük harflerle şunları yazdı:“HEPSİ ÖDENMİŞTİR”.
Boşuna dememişler.Annelerin hakkı ödenmez...Kesinlikle ödenmez:))



Hiç yorum yok: