12 Mayıs 2008 Pazartesi

YAKA KÖYÜ...




Hafta sonu yaka köye gittik.Çok şirin bir yer burası.Karşıyaka otobanından Bornova yoluna çıktık.Ordan da Manisa yoluna.Yolun sağından Çiçekli köye yol ayrımı var.Ve işte doğayla buluşma.Çiçekli köyden sonra geliyor Yaka köyü.Yol boyunca kahvaltı salonları,Piknik alanları var.Nihayet yaka köye geliyoruz.Köyün içinde merdivenle çıkılan Otantik döşenmiş çiçeklerle dolu bir kahvaltı salonuna oturduk.
Bir köşede köyün hanımları çeşitli gözleme yapıyorlar.Çok harikaydı.Sımsıcak:))Mis gibi tomurcuk çay,Ahşabın sıcaklığı büyüledi.
Garsonlar etrafında pır dönüyor.
Aslında bu köyün çam ormanlarının bir kısmı yaz yangınında kül olup gitmiş.O güzel tepeler biraz çıplaktı.
Çocuklarınızla birlikte uçurtma uçurup,top oynayabileceğiniz,Ata bindireceğiniz,Doğayla ve hayvanlarla içiçe,piknik yapabileceğiniz bir yer.Tavsiye ederim bu doğa harikası yere gidin.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yaaaa ben de cok merak ediyorum yaka köyünü . arkadaşlarım anlatmıştı. kahvaltılık olayı süpermiş. ne güzellll ben de orda olsaydım keşkee
Nur..

Adsız dedi ki...

Tavsan'a bayildim canim, dudaklari ruj surulmus gibi-benim Lulu'ya benziyor. Anil'a da masallah hic korkmadan binmis ata, ben bile bu yasimda cok tirsiyorum valla binmeye :)

ENERJİ dedi ki...

Nurum bigün seni de götürürüz canım:))
................................
Salıncakta iki kişi,evt tavşan çok güzeldi.Valla bende korktum.Ama anıl çok istiyordu belki o yüzden korkmadı.Sevgiler:))