7 Aralık 2007 Cuma

KIŞ GELDİ:((

Kışın geldiğini bugün anladım.Ablamın yanındaydım.(Döktürmüş yine.Yeni tasarımlar yapmış.Merak ederseniz;http://gelinlikevi-gelinlikevi.blogspot.com/)Uzunca bir yürüyüş yaptım.Çok üşüdüm.Özellikle ayaklarım çok üşüdü.Arkadaşım ablasına yaptırmış bu patiği sağolsun.Akşam geldim.Çok ısıttı ayaklarımı.Sıcacık ıhlamur da içimi...
Tam moda girmişken Anılcım anne diye mızıklıyor.Köh köh öksürüyor.
İçim buz gibi:(Kreşin olumsuz
etkileri başladı malesef:((Hemen sımsıcak sardım oğluşumu.Kokladım. Kucağımda uyuya kaldı.Bedenim sımsıcak:))



4 yorum:

Adsız dedi ki...

kış seni iyice romantik yapmış canım arkadaşım:)

ENERJİ dedi ki...

Canım Nurum ben zaten romantik birisiyim.Hormonlarım duygusal açıdan fazla çalışıyor bugünlerde bitanem:))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevgili Enerji, ben orgu terliklere bayiliyorum, babaanneme ordururdum hep :)) Sicacik tutuyorlar, hala giyerim kisin orgu coraplarimi :))

Oglusun icinde en icten gecmis olsun dileklerimi gonderiyorum sevgili Enerji, insallah cabucak atlatir...

ENERJİ dedi ki...

Moonsun evet haklısın el örgüsü bir başka oluyor...
Çok sağol...Bugün daha iyi:))Sevgiler:))