19 Eylül 2007 Çarşamba

ARDA VE ARZU...

Dün akşam Ardalardaydık.Sizlere arkadaşım Arzudan bahsetmek istiyorum.
''Dostluklar şarap gibidir,eskidikçe kıymetlenir.''
İşte böyle bizim dostluğumuz yaklaşık 15 yıla dayanıyor.Neşeli,Sevecen,Pratik zekalı,Hoş ve alımlı bir bayandır kendileri.Sabırlıdır,Yemek yemeyi sever.Evcimendir.Hiç evden çıkmasa sıkılmaz.İyi ki varsın.İyi ki seni tanımışım.)Boğa burcudur.Çok yakinen tanırım boğaları.Çünkü;eşim boğa burcu.
Boğa burcu ünlüleri:Yavuz Sultan Selim,Kanuni Sultan Süleyman,Nükhet Duru,Kraliçe 2. Elizabet...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel dostluk ve sevgi hele blog adına bayılıyorum şeker

ARZU dedi ki...

sevgili canım arkadaşım benim için yazdıkların beni çok duygulandırdı. teşekkür ederim emin ol ki bende seni çok seviyorum ve sen-anıl benim için çok değerlisiniz. iyiki varsın canım arkadaşım.