23 Nisan 2009 Perşembe

23 NİSAN KUTLAMAMIZ...



Bugün sabahın 7'sinde uyandık yorgunlukla.Malum gecemiz yorucuydu...Anılın şiirlerini ve şarkılarını tekrarladık kendimizce.Kısaca;23 nisan kutlu olsun.Sevinin küçükler,övünün büyükler...Devamı yine aynı...Bir de şiirimiz;Bu gelen bizim bayram....diye devam ediyor...
Anıl sayesinde ben de ezberledim.Bakmadan söylüyorum.
Çok gülüyorum kendime de:))30 küsurlu yaşımdan sonra...
Güzel bir törendi.Törenden sonra gezdik,tozduk,eğlendik...
Anıl çok sevindi...
Biz de çok övündük.Bu bizim ilk bayramımız.Çok şükür diyorum.İnsanın çocuğu olunca başka oluyor bu bayram.Çok duygulandık çok:)Allah herkese bu duyguları yaşatsın diyorum.
Bütün çocuklarımızın bayramını kutluyor.Sağlıklı,neşeli,huzurlu,enerjili günler diliyorum.Sevgiler:)

9 yorum:

SMİLENA dedi ki...

bayramınız kutlu olsun.burası çok soğuktu ve her yerde kutlamalar iptal edildi.pazartesi olacakmış.
anılımın gözlerinden okunuyor mutluluğu.
sizi çok seviyoruz...efe ve annesi

ENERJİ dedi ki...

Smilena,sağolun canım.Sizin de kutlu olsun.Burası da çok soğuktu.Ceket giydirdim anıla bakma kısa kolu olduğuna.Biz de biz de çok seviyoruz:)

purplelife dedi ki...

Hava da çok soğuktu çocukların şansına, umarım hasta olmazlar yaw. gerizekalılar kısa kollu giydirmişler bir çok okulda çocukları sanki Nisan ayı yaz ayı. Çok salak buluyorum bu tarz törenleri işkence çocuklar için..........
Kaç çocuk uzun süren şiir okuma törenelrinde bayuılıyor ayakta durmaktan..( Benim de iki kez bayılmışlığım var)

Bırakcaksın çocuklar istedikleri gibi giyinecekler sonra salacaksın onları ortama vereceksin bi pop müzik dans edecekler eğlenecekler ....

ENERJİ dedi ki...

Purplelife,evet canım ben de ceket giydirdim.Yok ya hepsi çok mutlulardı.Bahçede oturdular grup grup.Sırası gelen sınıf çıktı dışarıya.
Güzel fikir.Çılgın müdür olurdun herhalde.:)
Allah sana da nasip etsin inşallah.

purplelife dedi ki...

Amin yavru kuşum hayırlısı:)

purplelife dedi ki...

Yalnız hacı, şu ikinci resim hani bir sürü çocuk içerinde Anıl tam ortada.. Bu fotoyu müthiş yakalamışsın... Hani filmlerde olur yaa bir sürü kalabalık içinde filmin oyuncusu dikkat çeker direkt ona odaklanırsın izlerken, bu fotoda da aynı şey olmuş, objektife doğru bakan başka çocuklar da var ama Anıl hemen göze çarpıyor.

Aferin lan, sen usta oldun fotografcılıkta:)

umursamaz dedi ki...

:) SÜPERR

ENERJİ dedi ki...

Purplelife,:))Oooo ustalığı geçtim.Yardımcım çekti onları yani melih:))Gelince bakarsın daha ne resimler var..:))Sağol:))

ENERJİ dedi ki...

Pırıltılı cadı,sağol:)